tirsdag den 1. maj 2012

dag 19 uden korn

morgenmad:
scrambled eggs med chiliost og chorizo + agurk

formiddagssnack (to go):
2 kerneknækbrød med nøddecreme

frokost (to go):
peanutmarineret kylling + råkost af gulerod med spinat, appelsinsaft og sesam

eftermiddagshygge:
dadelkage med hurtig bananis og optøede blåbær

aftensmad:
og gulerod med rødbede

aftensnack:
1 stk. Booja-Booja Dark Truffle
+ 1 stk. mørk chokolade uden tilsat sukker

(lidt forsinket, nåede det simpelthen ikke til morgen...)
En ny uge er skudt i gang og mandagen er overstået (snart også tirsdagen), så der kun er tre arbejdsdage til weekend, skønt!

Da jeg holdt fri fra træning i dag - gårsdagens bentræning kan godt nok mærkes i dag og jeg frygter andendagen (av av), hyggede jeg med lidt lækkerier på sofaen til en gang Beverly ;-) Det er jo kun mandag en dag i ugen...

Til aften fik jeg stegt en ordentlig omgang broccolifrikadeller, så der er til madpakke og lidt til fryseren. Det er sunde forberedelser og min redning på de travle dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar