tirsdag den 15. maj 2012

dag 5 uden snacks

morgenmad (kl. 6.30):
1 port. søde proteinpandekager med crunchy peanutbutter og optøede blåbær

formiddag (kl. 11.00):
1 kop yogi the med ½ tsk kokosolie

frokost (kl. 13.30):
5 saftige kyllingedeller, Urtekram pikant pastasuce og 'pasta' af squash 
med grøn pesto/ olivenolie og feta

dessert:
1 sk. kernebrød uden mel + emmentaler

aftensmad (kl. 19.45):
pizza-sandwich af pizza fra søndag aften + 2 gulerødder og ½ agurk

aften (kl. 21.15):
1 kop yogi the med ½ tsk. kokosolie

Mandag var en laaang dag, men jeg klarede den uden snacks på grund af god forberedelse, jeg var nemlig på farten hele dagen og skulle derfor også have madpakke til aftensmad. Det blev en gang pizza-sandwich at resterne fra søndag aften. Mums! Det er ikke sidste gang, jeg laver sandwich på den måde. Perfekt til at have med på farten.
Da jeg landede hjemme klokken ni havde jeg bare lyst til chokolade, men men jeg top mig en kop the med kokosolie til at sove på.

De der manglende snacks volder mig stadig en del kvaler (især psykisk), men jeg er ret opsat på at gennemføre udfordringen, selv om jeg dog ikke føler, at min vægt reguleres. Det er tværtimod som om, at den holder på alt det, jeg spiser. Hmm...  

5 days down - 2 to go!

Nu er tirsdagen skudt i gang med en solid morgenmad (mere om den senere).

Rigtig god tirsdag til jer derude.

6 kommentarer:

  1. Uhm, den ser god ud den pizza! Glæder mig til opskriften.

    Øv med vægten, måske det kan hjælpe lidt, at jeg har det på samme måde...

    Jeg er lidt nysgerrig på ham behandleren, du skulle til, var det i går?

    Kh Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine,

      Ja, det er da en trøst, selv om det jo ikke lige var hvad jeg havde regnet med og dog, for spiser nok rigeligt for at være sikker på at være mæt.

      Jo, det var i aftes og jeg håber, jeg kan poste et indlæg i aften og fortælle meget mere.

      Pizza-opskriften skal også nok komme på.

      KH
      - frk. sveske

      Slet
  2. Jeg har simpelthen set for meget på dine lækre proteinpandekager, og de skal helt sikkert prøves i weekenden !
    Hvor kan man købe mandelsmør, og hvad er prisen ca. ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine,

      De er virkelig også gode! Jeg har senest købt mandelsmør her: naturoghelse.dk. Et glas koster 60-70 kroner, hvor det er billigst.
      Har du en kraftig foodprocessor, kan du også lave det selv. Har jeg desværre ikke... endnu ;-)

      - frk. sveske

      Slet
  3. Ihhh den pizza ser god ud! Glæder mig til at opskriften kommer på bloggen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maja,
      Jeg skal nok få den smidt op snarest ;-)
      - frk. sveske

      Slet