lørdag den 12. maj 2012

dag 3 (næsten) uden snacks

morgenmad (kl. 7.30):

frokost (kl. 14.00):
1 broccoli 'fritte' med 1 tsk. Rømer mayo, babyspinat, ½ oksekødsbøf, ½ avocado, 1 spejlæg m. 
1 sk. havarti ost og tomat + gulerødder i stænger og spidskåls tzatziki

dessert:
1 sk. kernebrød uden mel + emmentaler

eftermiddag (kl. 16.00):
1 kop Yogi thé med 1 tsk. kokosolie

aftensmad (kl. 18.15):
squash 'pasta' m. Urtekram pastasauce, 5 cocktailtomater, 2 chorizo brunch-pølser, 
revet ost og frisk basilikum + 3 saftige kyllingedeller

 aftensnack (kl. 21.00):
rødebedemuffin med nøddecreme + 1 kop the
med ½ tsk. kokosolie

Dag 3 er gået og den gik næsten! uden snacks. Valgte at hygge med en muffin her til aften (nøddecremen tog dog lidt overhånd :S), det er jo lørdag (bla bla...). Du kan sådan set hævde, at jeg har fået to snacks i dag, da jeg også fik dessert efter min frokost. Hmm... jeg har vist spist lidt meget i dag?
Det vil jeg forsøge at stramme op på de kommende dage.

Jeg kan mærke, at jeg helst skal holde mig aktiveret, for ikke at tænke på den snack, jeg ikke får. Det overrasker mig faktisk, at det ikke bedres efterhånden som dagene går, men her spiller den faktor, at det er weekend også ind. Der er stadig fire dage 'to go' og jeg ønsker at gennemføre.

På gensyn i morgen.
Sov godt!

2 kommentarer:

  1. Hvor ser din mad god ud!
    jeg kommer klart på besøg ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, tak Henriette.
      Dejligt at høre, at min mad kunne friste. Det er også blevet vigtigt for mig, at der er mange farver og tallerkenen er indbydende. Specielt nu, hvor jeg kun spiser 3 gange om dagen.

      - frk. sveske

      Slet