tirsdag den 22. maj 2012

test: raw brazil nuts & mulberries


Da jeg for efterhånden nogle uger siden bestilte lækkerier hos rawandmore.dk røg disse nødder og bær med raw chokolade/ kakao med i min pakke.

Indholdet er:
paranødder (spirede), vildtvoksende morbær, rapadura, raw kakaopulver, raw blå agave nektar, koldpresset olivenolie, vanille og pink himalayasalt.

Jeg er ikke vildt begejstret for blandingen, da smagen af chokolade er for svag og paranødderne smager lidt 'jordet'. Til gengæld er det slet ikke utænkeligt, at morbær igen kommer i mine køkkenskabe, for de er lækre. Dog til jeg til dens forsvar sige, at den kan gøre det ud for en 'sød' snack med god samvittighed, men 59 kr. for 150 g er dyrt betalt god samvittighed.

Vil du selv afprøve den - kan den købes lige her.

4 kommentarer:

  1. Lækkerbidskener! Har stadigt morbærdrømmen til gode. Ha en dejlig snack aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej,
      Du skulle tage at prøve de morbær - de er lækre. Jeg vil dog foretrække en hjemmelavet blanding frem for den dyre udgave fra rawandmore.dk.
      - frk. sveske

      Slet
    2. Ja det er da en sindssyg kilo pris! Hold da op sundhed koster moneter!

      Slet
    3. Præcis.
      Lækre nødder og kakao er billigere i den hjemmelavede udgave ;-) så der må gang i eksperimenterne.
      - frk. sveske

      Slet