fredag den 4. maj 2012

levering fra helsekosten


Det blev igen tid til at fylde lidt op med ingredienser til de søde lækkerier. Jeg lavede igen en ordre hos min faste helse-pusher, naturoghelse.dk. Der er altid hurtig levering og masser af produkter til gode priser. Sukrin og Mandelmus er gengangere, som jeg snart løber tør for.

Derudover var det tid til at prøve fiberHUSK, da jeg ellers indtil nu har brugt HUSK (grøn top), men de skulle efter sigende ikke fungere helt ens. Se hvad Tatjana skriver om de to her.  

Mandelmelet fra funksjonellmat er også nyt i mit køkkenskab - jeg har indtil nu brugt mandelmel købt færdigmalet i Tyskland eller malet det selv. Glæder mig til at afprøve begge dele.

Chokolade er altid godt, så der røg lige to lækre rå varianter med i indkøbskurven (Ups!).

3 kommentarer:

  1. De ser altså lækre ud, de rødlige spirer! Melder historien noget om, hvad det er for nogle?

    Kærlig hilsen Tatjana

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tatjana,
      Det er radisespirer - smager kraftigt af radise ;-)
      - frk. sveske

      Slet
    2. Tak! Og godt at du forstod, hvad jeg talte om, selvom jeg postede under det forkerte indlæg :-)

      Slet