lørdag den 7. januar 2012

monsterfrugt #3


I går = første fredag i måneden og jeg får min GRATIS! (præmie i en Nikoline-konkurrence) månedlige MonsterFrugtKasse fra Aarstiderne. Endnu en gang var den fyldt med lækre økologiske frugter og lidt andet godt. Heldivgvis kommer kæresten hjem på tirsdag og hjælper med at spise det.

kolonial:
jordbærmarmelade
æblejuice uden tilsat sukker
chokoingefær-toppe

frugt:
3 store appelsiner
1 stor grapefrugt
4 æbler
7 pærer
7 clementiner
9 små bananer
1 lille ananas

3 kommentarer:

  1. Sikke en lækker kasse! :)

    SvarSlet
  2. Ser lækkert ud :)
    Chokoingefær-toppene lyder nu også lækre. Hvad er de egentlig lavet af? Og har du smagt dem endnu??

    xxoo,
    Amelia

    SvarSlet
  3. -@Sussi: Ja, det er skønt (selv om jeg ville foretrække en med grøntsager).

    -@Amelia: Jeg har endnu ikke smagt dem. Kan ikke lige huske alle ingredienserne, men primæt havregryn og så spottede jeg selvfølgelig lige, at der var sukker i...

    - frk. sveske

    SvarSlet