onsdag den 25. januar 2012

inspiration...



Som nogen af jer måske har læst for nylig her på bloggen, så var jeg svært begejstret for Andrea Baks bog 'Slut fred med din krop'. Derfor tøvede jeg heller ikke med at reservere flere af bøgerne, som havde været hendes inspirationskilder. Der er både inspiration til køkkenet og hovedet ;-)
Desuden har Jane 'reklameret' for 'Afhængighed' af Mara O'Malley, så den røg også lige med i bunken.
Ud over dem på billedet er 'Små skridt til vægttab - der holder' af Per Brændgaard også på vej til mig. Andrea berører hans og Uffe Damborgs mindful spisning-filosofi sin bog - og jeg er blevet nysgerrig efter at læse mere.
Skulle en af ovenstående inspirere mig nævneværdigt hører I nærmere.

2 kommentarer:

  1. Nej hvor spændende, glæder mig til at læse hvad du synes om dem :)

    SvarSlet
  2. Hej Nanna,
    Jeg skal nok melde tilbage, hvis en eller flere skulle vise sig at være god inspiration.
    - frk. sveske

    SvarSlet