fredag den 13. januar 2012

vi burde...

... leve livet omvendt.
Forestil dig, hvis vi startede med at dø - fik det af vejen med det samme. Herefter lever du så 20 år på et alderdomshjem for til sidst at blive sparket ud, fordi du er for ung. Så kommer du ind på arbejdsmarkedet. Starter med at få et guldur, hvorefter du arbejder i 30 til 40 år til det tidspunkt, hvor du er ung nok til at nyde, at du skal på pension. Så går du på Universitet, fester til du er klar til gymnasiet, og fortsætter så i folkeskolen, hvor du leger hele tiden, og ikke har noget ansvar. Det hele ender med, at du bliver en baby. Flyder rundt i varme og trygge rammer i 9 måneder, og livet slutter så med et glimt i øjet.

- citat Johan Ellyt, Network4People

I min mailbox på jobbet modtager jeg hver fredag en mail fra Network4People med overskriften 'Fredagsinspiration', som typisk indeholder en positiv og til tider alternativ tilgang til livet, andre mennesker, livets ufordringer etc. Denne er en af de bedre, hvor jeg ikke kunne undlade at smile efterhånden som jeg læste. Jeg håber, citatet har haft samme effekt på dig.

Rigtig god fredag d. 13. ;-)

- frk. sveske

Ingen kommentarer:

Send en kommentar