mandag den 25. marts 2013

ugens træning #43

mandag: træningsfri

tirsdag: 30 min. cardio. 15 min. styrketræning af skulder

onsdag: træningsfri

torsdag: 5 + 10 min. cardio. 85 min. styrketræning af bryst/ biceps/mave i selskab med kæresten

fredag: 1000 m roning. 90 min. styrketræning af ben i selskab med kærsten

lørdag: 10 + 45 min. cardio. 20 min. let styrketræning af ryg/ mave

søndag: 60 min. Step ELITE. 15 min. styrketræning af mave

Endnu en uge er gået med god træning - og nøj, det et godt med den bedste makker til styrketræning igen - selv om det bliver nogle meget lange træningspas. Jeg havde en sløv start på ugen, men kom stærkt igen sammen med kæresten. Lørdag var humøret mere til cardio end styrke, selv om benene var lidt ømme og så er det jo med at udnytte det - gav en god gang sved på panden. Søndagens step-time var fantastisk som altid - det er altså bare et endofin-kick af en anden verden. Alt i alt træning på fem ud af ugens syv dage + en enkelt dag med gåtur til og fra arbejde, så jeg er fint tilfreds.
På kostsiden har der været lidt sukker ind over og ellers ekstra mad og LCHF-lækkerier i weekenden. Jeg spiser stadig for meget chokolade, men 'pyt!'. Den kommende uge er der dømt grøntsager på menuen, så de kan tage pladsen for nogle af alle påske-lækkerierne - I får selvfølgelig en opfølgning på den anden side.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar