mandag den 11. marts 2013

ugens træning #41

mandag: træningsfri

tirsdag: 5 + 15 min. cardio. 35 min. styrketræning af skulder/ triceps

onsdag: 15 + 30 min. cardio. 30 min. styrketræning af ryg/ mave

torsdag: træningsfri

fredag: 15 + 30 min. cardio. 45 min. styrketræning af bryst/ biceps

lørdag: 12 + 20 min. cardio. 75 min. styrketræning af ben i selskab med Brow

søndag: 60 min. Step ELITE. 15 min. styrketræning af mave

En uge med træning på 5 ud af ugens 7 dage er gået og jeg er vild med min rutine. Der er blevet skruet lidt op for cardioen, da jeg ikke helt lykkedes med at slippe sukker-boblen, som jeg ellers ville oven på sidste weekends synder (læs: hermed bekræftet i at stressen stadig spiller mig et puds). Det giver mig øget væske i kroppen og her er ekstra cardio altså godt til at komme tilbage. Kosten er også kommet på sporet igen og sukkeret ude. Heldigvis er det lykkedes mig at holde fast i 'vanen' med at få frisk luft på vej til arbejde, så jeg har været på gåben frem og tilbage to gange i ugen, der er gået - det er målet, så det er tilfredsstillende.
Gejsten i træningen er vendt tilbage over weekenden - jeg elsker min træning. Glæder mig dog til min faste makker aka kæresten igen vender hjem. Heldigvis var brormand igen klar i lørdags, hvor vi havde en god, tung bentræning. Desuden er ugens punktum: min step-time bare den bedste cardio EVER. Jeg er vild med vores super-energiske instruktør, som laver sveddryppende koreografi til techno(!).

God træning!

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud Sveske! :-) Jeg glæder mig sådan, til jeg kan komme i gang med styrketræning igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Vikki.
      Det forstår jeg godt, men kroppens signaler skal man ikke negligere. Du er snart på banen igen.
      KH
      - frk. sveske

      Slet