søndag den 10. marts 2013

min weekend i madbilleder vol. II

æble-kanel-æg
(morgenmad, fredag)

kyllingedeller & blandet grønt i madpakken
(frokost, fredag)

proteinpandekager uden mælk med choco peanutbutter & banan
(fredagshygge)

(morgenmad, lørdag)


(frokost, lørdag)

(lørdagshygge)

pizza med blomkålsbund, spejlæg, mayo & grønt + grøn smoothie
(morgenmad, søndag)

kyllingespyd & smuk salat
(frokost, søndag)

bounty-produktion
(søndag)

tex mex wrap
(aftensmad, søndag)

jelly-PB-pancake ;-P
(dessert, søndag)

Der er blevet knipset billeder - madbilleder selvfølgelig - hos mig i denne weekend. Alt sammen for at kunne dele dem med jer. Instragram har det jo med at 'sluge' dem alle sammen, men denne gang er de gået til bloggen ;-)
Som I kan se, så lever jeg godt og spiser dejlig og sund mad. Jeg håber, du kan blive inspireret og har haft en dejlig weekend.

Har der også været lækkerier på menuen hos dig - hvilke?

8 kommentarer:

  1. Æble-kanel-æg?? Uhm.. Vil høre mere! Hvordan laver du det? :o)
    Troede ved første øjekast, at din te på billede 3 var en øl.. Ha ha.. Weekend-træt!

    Knus C :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej C,
      Jeg skal nok lige dele de der æble-kanel-æg snarest.
      Øl???! Haha - det var dagens grin. Øl og mig kommer vist aldrig til at gøre hinanden selskab igen.
      KH
      - frk. sveske

      Slet
  2. Lækker lækker mad sveske - jeg savler altid over dine blomkåls pizzaer - du laver simpelthen de smukkeste pizzaer - uhm altså!

    kh maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, hvor er du sød - sikke en dejlig kommentar, TAK!
      Jeg er vild med de LCHF-pizzaer med god samvittighed :-D

      KH
      - frk. sveske

      Slet
  3. Smuk mad, Sveske! Men hvor gemmer fedtet sig? Der skal jo energi til al den træning! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    3. Olieshot, kokosolie til stegning, mayo som dip, lidt nødder på salaten, olie på salaten, fuldfed ægte feta, nøddecreme og kokosmælk - måske, der skal skrues yderligere op...
      Der ryger derudover kokosolie i theen, hvis jeg bliver sulten mellem måltiderne.
      KH
      - frk. sveske

      Slet