lørdag den 17. september 2011

3711

state of the week...

I dag er det lørdag og det betyder, jeg har været på vægten. Jeg var også på vægten i lørdags, men der var resultatet virkelig ikke værd at fortælle om, men nu er jeg tilbage og har fået kæmpet mig ud af sukker-spiralen og er kommet godt i gang med træningen igen her oven på ferien ;-)
Kostens vigtigste faktor er som sagt, at det der hvide stas (læs: sukker) er kommet ud af den, for jeg bliver så pokkers afhængig og trist så snart det er inde. Derfor UD! Derudover tænker jeg på hvormange carbs (læs: kuldydrater) jeg indtager og det kunne bestemt være mindre, men her der ingen hvide og dermed tomme kulhydrater, men derimod udelukkende fuldkorns el.lign. Det dog ikke noget problem, da det er dem jeg altid til foretrække.
Træningen er kørt fint i denne uge. Jeg har været i fitnesscentret i 6 ud af 7 dage i denne uge. Det er blevet til 5x min. 60 min og dog kun 30 min i går, fredag, hvor jeg ellers havde lovet mig selv en fridag, men der skulle lige være plads til ekstra aftensmad :-P (læs: hjemmelavet kyllingburger m. ovn-fritter). Powerwalken er lagt på hylden for vinteren, da det simpelthen er for mørkt og koldt kl. 5 om morgenen på denne tid. Jeg vil derfor sætte 4x min. 45 min. i fitnesscentret som mål.
Alt i alt en god uge og vægten sagde:


Det er -0,8 kilo siden sidste post her på bloggen for 14 dage siden.

4 kommentarer:

  1. Mange tak ;-)
    Det går da heldigvis stille og roligt nedad.

    - frk. sveske

    SvarSlet
  2. Hvor er det sejt, at du har fået trænet så mange dage :) Det er dejligt, når det går hen og bliver en vane :)

    SvarSlet
  3. Hej Smølfine,

    Ja, det dejligt, når der det bliver en 'rutine' - selv om jeg dog tror, at jeg altid vil skulle holde mig selv i ørene ;-)

    - frk. sveske

    SvarSlet