mandag den 26. september 2011

3811

state of the week

Lige lidt forsinket, men bedre sent end aldrig - for jeg var jo på vægten igen i lørdags. Resultatet var som forventet, da jeg har fået en del flere carbs end der er fordelagtigt for mit vægttab. Det er der råd for, men det er svært for mig. Jeg har brug for kulhydraterne for at holde energien og humøret oppe. Der skal spares på dem og det er min store udfordring. Jeg kan godt lide at bage og brød smager godt :-) Punktum for kost-delen.
Motionen er gået fint. Jeg skrev i sidste uge, at det skulle blive til minimum 4x45 minutter i fitnesscentret. Det vil jeg lige omskrive til minimum 180 minutter*. Det er i denne uge blevet til 340 minutter, så det kan jeg kun være tilfreds med.
* EDIT: Her bør jeg nok gå efter de anbefalede 30 minutter om dagen = 210 minutter om ugen.


Resultatet blev -0,2 kilo siden sidste vejning. Det er ikke nok. Det viser bare, at jeg skal til at skære ind til benet, hvis jeg vil længere ned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar