søndag den 11. september 2011

nyeste skud på min helsekost-stamme...


... eller det vil sige. Det ene, nemlig olien fra Oil of Life, er et gensyn med en gammel kending, som jeg bare har holdt en pause fra hen over sommeren. Jeg havde lige nogle fiskeolie-piller, som jeg ville udrydde. Det er ikke lykkedes helt, men nu får kæresten lov til at spise resten. Jeg kunne ikke 'undvære' olien længere, da det for mig er den bedste måde at få lige den oliesammensætning, som kroppen har brug for ;-) Min hud blivere mere blød og jeg bruger derfor ikke bodylotion, når jeg spiser olien. Og så har kroppen bare brug for olie til at smøre alle ledene, beskyttelse kroppens celler, stimulering af stofskiftet m.m. Derudover skulle olietilskud også have en positiv virkning på sukkertrang. Derfor tager jeg 2 spiseskefulde hver morgen sammen med mine øvrige kosttilskud.
Du kan læse meget mere om olien og købe den her.

Mandelmosen/-cremen har jeg længe haft lyst til at prøve og så var den på tilbud. Jeg synes dog den her en ret tynd konsistens og den giver en lidt tør fornemmelse i munden. Den kræver lidt tilvænning - specielt nu, hvor jeg lige har vænnet mig til den helt anderledes fede peanutbutter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar