søndag den 25. september 2011

fredagsfri = lageret fyldt op


I fredags havde jeg taget en eksta fridag, for at nyde tiden med kæresten hjemme og vi havde snakket om en tur til Tyskland, imens han var hjemme denne gang, så det blev fredag. Det var virkelig tiltrængt at få fyldt mandel-/nøddelageret op og det blev det vist - bortset fra, at SKY var løbet tør for cashewnødder, så jeg der kun fik en enkelt pose... Øv bøv, for der var ikke flere herhjemme og synes de er dyre, hvis man ikke lige er heldig at finde dem på tilbud. Mandler er dog de vigtigste, da jeg bruger dem til snack (fx som krydrede mandler), drys på salater, i snacks (fx lakridskugler) etc. De er uundværlige! for mig i hvert fald.

Hvad kan du ikke undvære af spiselige ting i dine køkkenskabe?

3 kommentarer:

  1. Hvad giver du for mandler nede ved grænsen? :)

    SvarSlet
  2. Åh ja mandler er også at finde i mit køkkenskab - de er fulde af gode sager . Blev også mindet om det inde på http://www.madforlivet.com

    Bananer har jeg næsten også altid plus bær i fryseren - og kvark i køleskabet. Med havregryn Så er jeg vist næsten dækket ind.

    SvarSlet
  3. Hej,

    -@Anonym: Jeg giver 50 kr. pr. kg i Tyskland. Var faktisk heldig og fik nogle til 44 kr. pr. kg, men det er typisk 50 kr. Det synes jeg er billigt, når de typisk koster 80-90 kr. pr. kg herhjemme - på tilbud.

    -@Lise: Mm ja, frosne bær er der også altid i min fryser og bananer også ;-) Derudover kan jeg ikke undvære choko-nøddecremen uden tilsat sukker, som du nok har mødt her på bloggen ;-P

    - frk. sveske

    SvarSlet