lørdag den 3. september 2011

små-surt opstød

Igen i dag startede kæresten og jeg dagen i fitnesscentret, for det er og bliver bare en god start på dagen og så er resten af dagen fri til andre gøremål (selv om vi nu ikke har haft gang i det store i dag...)

De havde åbent hus i centret i dag, så det var helt umuligt at slippe ind uden at passere hvide rundstykker og flødeboller i rigelige mængder. Hvad sker der?! Det er sikkert bare mig, men det irriterer mig! For mig skal et sådan sted, hvor folk kommer som en del af en sund livsstil og det for nogen er en kamp at møde op, opfordre til sundere vaner - og i hvert fald ikke det modsatte. Jeg ved godt, det usunde ikke er forbudt for at leve sundt, men men i fitnesscentret! og som gratis fristelse. I just don't get it!

Hvad siger du? Møder du også fristelserne et sted, hvor du tænker: her er noget helt galt?

Mit bud på en sund snack: frisk frugtsalat m. fromage frais rørt m. vanillepulver og flydende sødemiddel og drysset med lidt sukkerfri chokolade på toppen - Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar