søndag den 4. september 2011

3511

state of the week
- som næsten er 'state of the month' denne gang...

Jeg var 'officielt' (har ikke helt kunne gå uden om den, mens vi har været hjemme...) på vægten i går. Heldigivs var resultatet ikke så skræmmende, som jeg måske lige havde frygtet. Jeg har holdt ferie de sidste 3 uger og kæresten og jeg har nydt god mad ude og 'hygget' hjemme. Der er kommet sukker indenbords, men det havde jeg også tilladt mig selv på forhånd. Til gengæld har den fået gas med træningen i fitnesscentret den sidste 1½ uges tid, hvor vi har været hjemme og der var træning ca. hver anden til tredje dag, da vi var ude. Det er bare nice, at det er ved at være en vane, som jeg ikke kan undvære.
Jeg havde satset på at holde vægten, men den sagde:


- så jeg har altså taget 400 g på. Jeg har set vægten på både 68,3 og 67,0 kg i ferien, så det er et ganske okay resultat. Jeg håber, jeg kan være tilbage på minus-kursen næste lørdag - jeg vil i hvert fald gøre, hvad jeg kan! Bliver nok lidt hårdt... men jeg tror på, jeg nok skal finde frem til et spejlbillede, som jeg kan være mere tilfreds med ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar