onsdag den 11. september 2013

ugens træning #60 (36)

mandag: eftermiddag 3 min. opvarmning. 60 min. styrketræning af ben/ skulder

tirsdag: morgen 5,2 km powerwalk + 8 min. mave-program (app.)
eftermiddag 3 min. opvarmning. 60 min. styrketræning af ryg/ bryst/ triceps/ biceps

onsdag: hviledag

torsdag: morgen 3 km løb. 1,8 km powerwalk + 8 min. mave-program (app.)
eftermiddag 3 min. opvarmning. 50 min. styrketræning af ben/ skulder

fredag: morgen 6,3 km powerwalk
eftermiddag 3 min. opvarmning. 50 min. styrketræning af ryg/ bryst/ triceps/ biceps

lørdag: hviledag

søndag: eftermiddag 60 min. Step ELITE

Endnu en gang forsinket opdatering på ugens træning hos mig. Denne gang med langt mindre cardio på programmet. Det giver lidt mere tid/ energi til at give den gas med vægtene, som jeg heldigvis bliver gladere og gladere for at være i selskab med. Jeg skal godt nok lige vænne mig til ikke at gå fra træning med springende sved på panden på grund af afsluttende cardiotræning efter mit styrkepas, som jeg plejer. Det er dog en vanesag og jeg tror på, at det vil hjælpe min krop 'at gøre mindre' (tak for det udtryk, Jane), så min krop ikke stresses yderligere. Håbet er, at få mere ro på og måske kroppen så vil give slip på det overskydende fedt med tiden.
Jeg er i hvert fald fint tilfreds med ugen, der er gået. Jeg har nået mine to gange 2-spilt med vægtene og lidt morgen-cardio samt min favorittime om søndagen. Step ELITE er klart ugens hurtigste træningstime - tiden flyver afsted og der kommer godt med sved på panden. Glæder mig allerede til næste søndag.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar