mandag den 2. september 2013

ugens træning #59 (35)

mandag: morgen 5,3 km powerwalk.
eftermiddag 5 min. opvarmning. 45 min. styrketræning af ben/ skulder + 10 min. cardio.


tirsdag: morgen 3 km løb + 1,8 km powerwalk (opvarming/ nedkøling) + 8 min. mave-program (app.)
eftermiddag 55 min. styrketræning af ryg/ bryst/ biceps/ triceps inkl. 10 min. cardio. 12 min. interval (20/60*) + 10 min. styrkeøvelser for mave.

onsdag: hviledag

torsdag: morgen 5 km løb + 1,2 km powerwalk (opvarmning/ nedkøling) + 8 min. mave-program (app.)
eftermiddag 3 min. opvarmning. 60 min. styrketræning af ben/ skulder + 10 min. cardio.

fredag: morgen 5,4 km powerwalk.
eftermiddag 5 min. opvarmning. 45 min. styrketræning af bryst/ ryg/ triceps/ biceps + 12 min. interval (20/60*).

lørdag: hviledag

søndag: 60 min. Step ELITE + 10 min. styrkeøvelser for mave.

*(20/60) = 20 sek. sprint/ 60 sek. jogging

Endnu en træningsuge er veloverstået. Jeg har haft god energi i mine styrkepas. Og der har da også været fastende morgen-cardio på programmet. Herunder endnu en 5 km løbetur. Desuden er min steptime i træningscentret igen tilbage på fitnesscentrets holdplan. Vores energiske indtruktør kørte da også lige på og hårdt, så der kom gang i hjernecellerne igen og jeg kan godt mærke mine lægmuskler i dag. Det er altså bare en fed time og jeg håber, opbakningen holder ved. 
Da jeg ikke har held med at smide fedtet ved at ændre i kosten, vil jeg forsøge mig med at skrue ned for cardiotræningen i forbindelse med mine styrkepas. Desuden er min morgen-cardio nok ved at synge på sidste vers, da det bliver mørkere og mørkere klokken fem om morgenen.
Min kære højre balle er desværre stadig ikke glad, men det får aftenens kombinerede zoneterapi og massage forhåbentlig kul på - kryds fingre. Nu er der i hvert fald taget hul på en ny træningsuge og jeg satser stærkt på, at være tilbage i ketosens-energi igen i morgen.

God træning!

2 kommentarer:

  1. Arhggg hvor du også bare kæmper... Måsker der fejlen ligger? motion er sundt men ikke nødvendigvis en slankeven, kender det alt for godt ( sagde hende der var ved at løbe sig ihjel en gang!!) Rigtig god strategi der det med at slippe cardioen og satse på styrken. Kortisolniveauerne falder forhåbentlig og muskelvækst hormonerne stiger - det kan vil lide. Held dog lykke med det. Kommer der cheddar på tallerkenen igen så ?
    Kærlige hilsener Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise,
      Ja, jeg kæmper nok for meget, så nu er der mindre cardio på programmet og jeg håber samtidig, det kan løsne for min irriterede balle.
      Mit kortisolniveau er måske lige højt nok, siden kroppen gerne vil holde på fedtet (har dog smidt vægt her på dagene ude af ketosen, weird eller???).
      Uhmm... cheddar...
      KH
      - frk. sveske

      Slet