torsdag den 13. oktober 2011

natur & helse igen...


Jeg er ved at løbe tør for mit olietilskud - Oil of Life og B-vitaminerne var sluppet op, så det var tid til nye forsyninger... Da naturoghelse.dk ikke længere fører Oil of Life til kvinder måtte jeg enten finde en anden side eller prøve noget andet olie - og det blev så sidstnævnte mulighed, jeg tog. Derfor Udo's Choice. Jeg er ret spændt på, hvordan den smager. Jeg kunne nemlig godt lide Oil of Life, da den ikke smager af ret meget og jeg derfor sagtens kan tage mine to spiseskefulde rent hver morgen ;-)
Der røg lidt mere i kurven, når nu jeg var i gang... Urtesalven fra Mellisa er perfekt til de meget tørre eksem-pletter, jeg får på hænderne på denne årstid. Den er meget fedtet, så jeg smører det som regel på, når jeg går i seng, så det kan virke om natten. Cacao nibs har jeg længe ville prøve, så benyttede lejligheden til at spare nogle kroner. Seasalt udrensningstheen drikker jeg som udrensning, når jeg synes det er tiltrængt. Virker den? Skal jeg ikke kunne sige, men den gør i hvert fald mig OBS på de hurtige kulhydrater og leder tankerne hen på detox i en 14 dages-periode...
Desværre var lavkarbobrødmixet udsolgt fra grossisten, så det må jeg vente med at afprøve til en anden god gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar