mandag den 3. oktober 2011

chicken week vol. 1: chicken muffins II

De ubagte muffins...

...og de færdige muffins.

Helt i ånd med mit ønske om, at komme tilbage på rette kurs med mit vægttab, har jeg flere forskellige kylling-retter på menuen i den kommende uge. Måske der også sniger sig en gang mexicansk med oksekød ind en af dagene - blev lidt fristet af Birthes opskrift i dag.

I dag kom der chicken muffins på menuen igen. Jeg skiftede ærter og gulerødder ud med rød peberfrugt og feta 5 %. Jeg brugte ca. 100 g rød peberfrugt og ca. 75 g feta 5 % til en ½ portion. Desuden tilsatte jeg 1-2 cm frisk chili. Jeg fik 8 lidt mindre muffins. Smurte formen med oliemargarine i dag, så muffins'ene slap formen uden problemer :-)
Aftenens tilbehør blev simpelt, da det blev ret sen aftensmad pga. træning og jeg lige skulle købe og rense kylling. Det blev til en majskolbe, lidt tomatsauce og gulerødder i stave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar