lørdag den 15. oktober 2011

4111

state of the week...

I dag er en skøn lørdag! Dette skyldes dog ikke, at jeg er kommet i mål, desværre. Men at jeg om en halv time drager til lufthavnen for at hente verdens bedste kæreste hjem :-D

Kosten har været okay, men jeg ved, jeg spiser for meget (MEN stadig er sukkeret ude!) - er dog meget i et dilemma. Som jeg skrev i sidste uge, så føler jeg, at vægten gerne vil stabilisere sig på de 66-67 kilo, men det er jeg på den ene side ikke helt tilfreds med og på den anden tænker jeg, om jeg blot skal acceptere det. Spørgsmålet er i virkeligheden, om jeg er villig til at bringe de ofre, der skal til, for at komme længere ned... Det er den kamp, jeg har med mig selv lige pt. Og det er derfor desværre ikke gået så godt som sidste uge med at begrænse carbs'ene...
Træningen er tilgengæld kørt rigtig godt. Jeg har kørt 6 timers (= 360 minutter, +150 minutter) cardio :-) Mit bud er, at det er det, som har givet mig et minus i denne uge...


Vægten sagde nemlig -0,4 kilo i denne uge. Jeg vil dog også lige nævne, at jeg hver 14. dag har fat i målebåndet, og der var der da sket lidt mere. -7,5 cm på de sidste to uger. Men men jeg kom ikke i mål og ansigtsbehandlingen må derfor vente.

4 kommentarer:

  1. Jeg synes det er flot, at du har tabt over 7 cm på 14 dage. Et klap på skulderen fra mig til dig :-)

    SvarSlet
  2. Hej Mademoiselle Black,
    Mange tak :-) Jeg må nok indrømme, jeg blev lidt overrasket, men skønt skønt.
    - frk. sveske

    SvarSlet
  3. hvad er din ønskevægt, og hvad er din højde?

    SvarSlet
  4. Hej Marie,

    Ønskevægt og ønskevægt - det er lidt svært at sige, jeg går nok primært efter mit spejlebillede og en fedt% på max 20...
    Jeg er 172 cm høj, så min idealvægt er ca. 65 kilo (BMI = 22).

    - frk. sveske

    SvarSlet