mandag den 2. april 2012

en dag i min maddagbog vol. III

morgenmad:
pandekage uden mel! med crunchy peanutbutter, et blødkogt æg og the


 frokost:
'rul-selv' wrap med fajitakylling, salat, tomat og guacamole + rå gulerødder

eftermiddagssnack:
bananklatter med ISIS Vanille

aftensmad:
pizza med blomkålsbund + rå gulerødder

Da flere af jer gerne vil være med på en kigger i min maddagbog (det er jeg glad for), kan I her se, hvad jeg fik at spise i går, søndag. I weekenden forsvinder min formiddagssnack typisk, da jeg spiser morgenmad senere og det er frokosttid efter formiddagstræning. En 'sød' eftermiddagssnack til sofahygge er også på plads, synes jeg. Og så er pizza bare god søndagsmad. Jeg var tæt på at falde i en 'rigtig' sød (læs: sukker) snack efter aftensmad, men det lykkedes mig at springe over og komme tidligt i seng. Dejligt, der kun lige er tre arbejdsdage inden fem påskefridage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar