mandag den 3. februar 2014

min træning uge 5.2014

mandag: 80 min. ryg/ bagskulder

tirsdag: 85 min. triceps/ baglår

onsdag: 95 min. ben (forside+baller)/ biceps

torsdag: hviledag

fredag: hviledag

lørdag: 5 min. opvarmning på Stairmaster. 80 min. ryg/ bagskulder/ mave

søndag: 5 min. opvarmning på cykel. 95 min. ben (forside+baller)/ biceps

En træningsuge med fem styrkepas er veloverstået. Det blev sidste uge i denne omgang med kæresten som fast makker, desværre.
Ugen blev desuden lidt atypisk, da jeg fik to hviledage i streg, som ellers er noget, jeg plejer at gå udenom. Denne gang kunne jeg dog ikke planlægge mig ud af det, da torsdagen (som ellers er yoga-aften) bød på fridag og en dag i KBH og fredag var intern kursusdag på jobbet til klokken seks. Derfor dejligt med god træning over weekenden sammen med ham den lækre - ser allerede frem til næste weekends træninger i hans selskab.
Cardioen har det været småt med, da centrets ene Stairmaster er stået af og der er kamp om den tilbageværende - de der motionscykler trækker ikke rigtig. Mon ikke jeg får lidt mere implementeret i den kommende uge, hvor styrkedelen nok bliver nogle effektive superset, når nu jeg skal alene afsted.
En ny uge er skudt i gang med en hviledag, så er jeg klar til at give den gas igen i morgen.

God træning!

5 kommentarer:

  1. Det er fedt at følge med i dine træningsmåder :) Tænkte på om du har kunne mærke/se en forskel efter du er gået over til mere styrke frem for cardio, også i forhold til den der gentest du har fået lavet? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej,
      Jeg er blevet stærkere og nok også mindre 'blød' selv om mullerne stadig er godt beskyttet af et lag 'spæk' ;)
      Jeg har ikke rigtig ændret noget ifht. min gentest, da der ikke var store revolutioner at hente der.
      Desuden er min træning pt. efter kærestens rytme og program - det er sandsynligvis ikke det mest optimale for mig, men det er sådan logistikken kan gå op.
      KH
      - frk. sveske

      Slet
  2. Det er lige præcis det med at blive mindre blød jeg gerne vil opnå også og det går også meget godt hvis jeg virkelig giver den gas med cardio, men fx når der så er eksamens perioder og det ikke bliver til så meget træning, så bliver jeg virkelig blød igen :P hehe
    Så må vidst hellere komme igang med noget styrke, så jeg får noget mere muskelmasse at stå imod med :)
    Foresten i forhold til at du er sukkerfri, er det så i orden i din optik at spise mørk chokolade(85%+) ? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Styrke til kamp mod fedtdepoterne!
      Jeg tillader mig selv den mørke chokolade - men hvad der fungerer for dig i en sukkerfri tid må du mærke efter.
      KH
      - frk. sveske

      Slet
  3. Yearhh :P
    Fedt, det har også været min middelvej med den mørke chokolade, så det forbliver som det hele tiden har været :)
    Tusind tak for svarene :)

    SvarSlet