mandag den 17. februar 2014

min træning uge 7.2014

mandag: hviledag

tirsdag: 45 min. ryg/ bagskulder/ biceps. 10 min. cardio på cykel (level 10/12). 20 min. cardio på Stairmaster (level 8-10, 99 etager)

onsdag: 5 min. opvarmning på CrossTrainer. 90 min. ben/ bryst/ triceps i selskab med Brow

torsdag: hviledag

fredag: 75 min. bryst/ skulder - forside/ mave

lørdag: hviledag

søndag: 80 min. ryg/ bagskulder/ biceps. 10 min. cardio på Stairmaster (level 9, 50 etager)

Det er tid til update på sidste uges træning - denne gang lidt mere rettidigt. Ugen bød på lidt blandet træning - indrømmet, jeg har svært ved at få en ordentlig rutine op og køre. Jeg træner selv i hverdagene, men hopper med på kærestens 4-dages-split i weekenderne. Desuden holder jeg flere fridage fra styrketræningen end ham, så det er lige med at regne ud, hvilke muskelgrupper, han når frem til i weekenden. Denne gang ramte han sin ugentlige hviledag i weekenden og det gav en skøn fælles ekstra hviledag lørdag.
Torsdag står den sædvanligvis på yoga, men da det var aflyst på grund af vinterferien havde jeg egentlig overvejet cardio, men det ramlede sammen med behovet for 'migtid', så derfor træk jeg stikket ud og tilbragte eftermiddagen på sofaen.
Egentlig ville jeg rigtig gerne have gang i noget mere up-tempo styrketræning, men hvordan jeg lige skal få det passet ind og lavet program ud fra har jeg ikke fundet ud af endnu. Har du input til et 2-split og/ eller fullbody superset-program, så smid meget gerne en kommentar nedenfor.
En ny uge er skudt i gang og i morgen er der igen styrketræning på programmet.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar