mandag den 24. februar 2014

min træning uge 8.2014

mandag: hviledag

tirsdag: 45 min. baglår/ triceps/ mave

onsdag: hviledag

torsdag: 90 min. yoga

fredag: 60 min. bryst/ ryg/ skulder (forside)

lørdag: 80 min. triceps/ baglår. 12 min. cykling (level 10-12)

søndag: 100 min. ben (forside)/ biceps/ mave

Den forgangne uge bar præg af, at det nu blev min tur til at være den 'heldige' indehaver af lidt snue. Faktisk var jeg SÅ heldig at fange den på grund af træning i træk fra airconditionen i mit træningscenter. Jeg trænede simpelthen i træk tirsdag eftermiddag, og med en presset krop på det sidste, var en varm trøje ikke nok til at forhindre en omgang forkølelse. Det tager toppen af den energi, som jeg i forvejen savnede. Heldigvis er det langt bedre i dag og det fik mig ikke ned og ligge, så med en ekstra hviledag fra træning onsdag, var jeg klar på træning resten af ugen. Dermed ramte jeg fire styrketræningspas, som har givet dejlige ømme lemmer. Jeg øver mig stadig i at presse mig selv, så jeg kan få større udbytte af de mange timer i fitnesscentret. Der er bare et eller andet grænseoverskridende over at påføre sig selv smerte - sådan helt frivilligt. Ikke desto mindre, så er følelsen af totalt trætte muskler og en smadret krop bare fantastisk tilfredsstillende.
Nu krydser vi bare fingre for, at den sidste uge uden ham den lækre som makker er skudt i gang.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar