fredag den 7. februar 2014

giveaway: og vinderne er...


Det er blevet tid til at trække de to heldige vindere af 'MÆT & SLANK med LCHF' skrevet af Jane Faerber. Det har været en stor fornøjelse, at jeg har læst mig igennem alle jeres indkomne kommentarer i løbet af den seneste uge.
Det varmer mig blogger-hjerte at så mange af jer følger mig fast og at I alle finder en eller anden inspiration i LCHF, som i den grad har vundet mit hjerte. Jeg håber, at denne giveaway i hvert fald kan vinde endnu et par hjerter - til det formål er Janes skriverier og lækre opskrifter nemlig helt fantastiske.

Nu til det relevante... de to heldige vindere er.... (indsæt trommehvirvel)...

Stort tillykke til Helle, som lagde denne kommentar:

'Hejsa. Jeg følger dig på instagram og er lige hoppet med på LCHF-bølgen. Har Jane´s første bog og er HELT VILD den. Fantastiske opskrifter. Vil rigtig gerne fortsætte med LCHF og har derfor brug for alt den inspiration jeg kan få i form af blogs, bøger mv.
Kærlig hilsen Helle'

Jeg håber, du får stor glæde af bogen på din rejse med LCHF. Nu er der i hvert fald en god portion lækker og lærerig inspiration på vej til dig.


Stort tillykke til Kathrine, som lagde denne kommentar:

'Jeg fandt din blog gennem bloglovin'. Jeg fulgte Xenia og hun likede et af dine opslag og det rykkede lidt i min nysgerrighed.'

Med Janes bog i hånden, håber jeg, at du bliver endnu mere nysgerrig på LCHF.

De to heldige vindere er blevet kontaktet via mail.

God weekend derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar