søndag den 16. februar 2014

min træning uge 6.2014

mandag: hviledag

tirsdag: 45 min. bryst/ skulder - forside. 20 min. cardio på Stairmaster (level 8 - 93 etager)

onsdag: 45 min. triceps/ baglår

torsdag: 90 min. yoga

fredag: hviledag

lørdag: 3 min. opvarmning på Stairmaster (level 8). 90 min. ben - forside/ biceps

søndag: 80 min. bryst/ skulder - forside. 20 min. cardio på Stairmaster (level 8 - 93 etager)

Bedre sent end aldrig... Hermed en forsinket update på min træning i sidste uge. Min træningsuge har var lidt blandet. Heldigvis kan jeg skrive fire styrkepas på programmet, selv om jeg da lige skal finde mine egne ben med den der styrketræning, nu hvor kæresten ikke agerer makker. Derfor kom der ikke lige ryg på programmet i min træningsuge, men det pas lå også lige sidst i uge 5. I weekenden er der heldigvis træning med den bedste makker på tapetet og lørdagens bentræning gav i den grad ømme baller, nice!
Desuden var der ingen humør, tid og en ledig Stairmaster i centret, så jeg fik kørt 2x 20 min. cardio. Apropos cardioen er det virkelig med at mærke efter, som det stresser min krop og giver øget sult. Sidstnævnte er nemlig i forvejen skudt i vejret grundet andre faktorer. I den forbindelse siger jeg virkelig hurra for yoga og ærger mig over, at det er aflyst i denne uge pga. vinterferien. Yoga'en er ret meget et must for min indre ro. Jeg skal helt sikkert nok ende med at blive glad for den nye underviser og hendes time, når blot jeg husker at mærke min krop og ikke presse mine 'svage' skuldre/ nakke unødigt.
Nu er uge 7 snart omme - og en endnu en update kommer snart.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar