mandag den 14. januar 2013

ugens træning #33

mandag: 2 + 10 min. cardio. 70 min. styrketræning af ben i selskab med kæresten

tirsdag: 3 + 10 min. cardio. 60 min. styrketræning af bryst/ biceps i selskab med kæresten

onsdag: træningsfri

torsdag: 5 + 10 min. cardio. 45 min. styrketræning af skulder/ baglår

fredag: 5 + 15 min. cardio. 25 min. styrketræning af bryst

lørdag: 10 + 20 min. cardio. 85 min. styrketræning af ben og mave i selskab med brow

søndag: 60 min Step ELITE. 10 min. styrketræning af biceps i selskab med brow

Ugen har budt på træning på seks ud af ugens syv dage, dejligt. There is always a 'but' - jeg er igen uden verdens bedste makker og personlige træner. Kæresten er draget på arbejde. Inden han tog afsted fik han dog sat et træningsprogram sammen til mig - det har jeg plukket lidt fra efter humør i denne uge, men fra den kommende uge køres det ind i rutinen, indtil han igen er hjemme.
Fredag var jeg dog rigtig uheldig at fortrække/ overanstrenge noget i venstre skulder. Det har gjort den godt at holde fri lørdag og søndag, men om den er klar på skuldertræning tirsdag er stadig tvivlsomt. Det slog mig lidt ud -  tanken om at skulle døje med en skade og så i skulderen, der er involveret i alle overkroppens bevægelser. Jeg tror på, at jeg kan tage det som en advarsel. Heldigvis er brormand frisk på at agere makker, når det kan passes ind. Vi kørte en god omgang ben sammen lørdag formiddag, som bider fra sig i dag på andendagen - skønt!
Min mission om fire tunge træningspas er fuldført, det er dog ikke gået optimalt med anden del af missionen for uge 2, som var 'fokus på grønt'. I løbet af weekenden har fundet tilbage på kursen og der er blevet forberedt grøntsager til en 'grøn' uge med god træning (læs: kryds lige fingre for at skulderen er kommet sig, når vi rammer tirsdag).

God træning!

NB! Ugens vægtændring: -1,2 kg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar