lørdag den 5. januar 2013

frksveske #instagram


Så skete det(!) - jeg er kommet med på iphone-bølgen (læs: jeg vil stik imod Dronningens anbefalinger nu være mere online). Mit nye legetøj fik jeg i julegave af min dejlige kæreste og der er siden tredje juledage blevet leget og quizzet en masse.
I går fik jeg så oprettet en instragram-profil, så nu kan du også følge mig derinde. Tjek blot ind på frksveske.

Tip mig gerne om interessante sider at følge eller andet, jeg bør vide om instagram. Det er nemlig ikke lige sådan at være helt grøn, men at det er en tidsrøver, det tror jeg allerede gerne på.

Nu står den på afslapning på sofaen oven på indkøb, gavebytning og gåtur, indtil der skal eksperimenteres med mexicansk pulled chicken til aftensmad. Nogle dage måtte den bare gerne lave sig selv... Bliver det en succes deller jeg helt sikkert med jer herinde.

Ha' en dejlig aften.

8 kommentarer:

  1. Hej Frk sveske.
    Kunne du måske lave et link ind til din instragramprofil?
    Knus Laura

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laura,
      Det skulle være der nu - så lærte jeg også lige noget nyt i dag ;-)
      God aften.
      KH
      - frk. sveske

      Slet
  2. Tak og god aften til dig:)
    Knus Laura

    SvarSlet
  3. juhuuu hvor hyggeligt, at man kan følge dig på instagram også :)
    -Maja

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maja,
      Ja, du skal være så velkommen. Det er virkelig hyggeligt, at I herinde vil følge mig derinde også.
      Jeg har bare dejlige læsere.
      KH
      - frk. sveske

      Slet
  4. Hvor skønt at man også kan følge dig på Instagram nu :-)
    Jeg følger dig dagligt herinde, men kommenterer ikke så ofte, da jeg altid læser blogs fra Ipaden, hvilket ofte driller når der skal kommenteres på din blog... :(
    Kh Jonna :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jonna,
      Dejligt, du nu også følger mig på insta.
      Kender godt det med Ipad'en. Jeg er dog ikke så meget med på bølgen, at jeg kan undvære min pc - det er altså nemmere med et rigtigt tastetur, siger hende mormor ved tasterne netop nu ;-P
      KH
      - frk. sveske

      Slet
  5. Christina/dyppelse6. januar 2013 kl. 17.11

    Hvor spændende, du er ansøgt ;)

    SvarSlet