lørdag den 19. november 2011

4611

state of the week...

I dag = lørdag = en tur på vægten...
Det er egentlig ikke fordi, jeg har så meget at knytte til den forgangne uge, da træningen er på standby og hyggetrangen har været i højsædet på grund af min operation i sidste uge.
Kosten har båret præg af dette dvs. det er røget ekstra hygge-carbs indenbords, men sådan er det bare. Sukkeret har jeg holdt ude, selv om lysten til M&Ms efterhånden ikke er til at bekæmpe... Ih!
Træning har der ikke været noget af. Jeg har forsøgt at holde mig selv oppe på minimum 30 minutters daglig gåtur og det er stortset lykkedes. Da jeg ikke kunne hjælpe med opvasken, har jeg i stedet fået en mundfuld luft, mens min dejlige kæreste tog sig af den. Jeg satser på, at vende stærkt tilbage i den kommende uge. Stingene ryger ud på tirsdag og så er fingeren forhåbentlig klar til en god omgang sved igen. Den bliver strid.


Vægten var ganske som forventet i plus. +1,6 kilo. Punktum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar