mandag den 1. december 2014

balder uden buler uge 5 | 48.2014

mandag: fridag

tirsdag: BUB uge 5, dag 1 (eftermiddag)

onsdag: fridag

torsdag: fridag - 90 min. yoga (aften)

fredag: BUB uge 5, dag 2 (eftermiddag)

lørdag: fridag

søndag: fridag

Træningen i denne uge har virkelig skiftet karakter. Komplekser er kommet på banen - og dermed en helt ny udfordring. Bestemt ikke noget, der afskrækker mig. Jeg kan godt lide den intense vekslen mellem øvelserne, som bringer pulsen i vejret. Det betyder også, at teknikken virkelig skal være på plads. I denne uge har jeg kørt komplekserne med halv pause efter hver side for at få vejrtrækningen med.
Kendere af programmet vil spotte, at min uge 5 mangler en 3. træningsdag. Den skulle jeg have haft søndag, men noget havde sat sig i ryggen og plagede mig hele lørdagen. Det sidder lige under skulderbladet midt på ryggen i højre side, øv! Fornemmelsen er ikke øm muskel, men irriteret og træt væv. Jeg mistænker min 1-hånds-swing for at være synderen, selv med let vægt (8 kilo). Det er også årsagen til, at jeg i de første uger af programmet skiftede dem ud med 2-hånds-swings, godt nok også med let vægt, 12 kilo. Det kan også godt være, jeg tager dem ind i stedet for fremover. Det må den kommende uge være med til at afgøre.

Kosten passer fortsat lidt sig selv. Det betyder da også at indtaget af grønt kan ligge lidt lavt nogle dage. Jeg føler dog stadig, at jeg har en god og sund hverdagskost. Primært lowcarb med carbtiming. Men der er mere frugt og brøderstatninger ind over også. Jeg er en sucker for madder for tiden. Lowcarb brød med leverpostej eller lækker økologisk spegepølse... Uhm! Ikke det mest proteinrige, men de ryger ind, hvor de kan og en shake bliver også af og til den lette løsning.

Restitutionen består af BrainWave-bølgerne og ekstra søvn. 

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar