tirsdag den 9. december 2014

balder uden buler uge 6 | 49.2014

mandag: BUB uge 6, dag 1 - medium dag. (eftermiddag)

tirsdag: fridag

onsdag: BUB uge 6, dag 2 - let dag (eftermiddag)

torsdag: fridag - 90 min. yoga (aften)

fredag: BUB uge 6, dag 3 - tung dag (før frokost)

lørdag: fridag

søndag: fridag - ca. 25 min. gåtur/ niveau 1 cardio (før frokost)

Træningen i denne uge har kørt efter skemaet. Jeg har forsøgt mig med at gennemføre træningerne som foreskrevet - og dermed ikke pause efter hver side, som i min uge 5. Det er hårdt, men føles samtidig ret fedt. Især på den hårde træningsdag 3 (fredag) var jeg dog nødt til lige at tage et par sekunders pause undervejs for at få vejrtrækningen med. Jeg kan se den samlede træningstid i næste uge bliver længere, da der tilføjes yderligere runder i komplekserne - så her kan det godt være, at jeg igen går over til pause efter hver side.
Det er også gået fint med 1-hånds-swings. Jeg kører da også stadig komplekserne med lav vægt - 8 kilo kettlebell. Den vægt forventer jeg ikke at øge i denne omgang af BUB, men så er der noget at stræbe efter, når programmet gentages i fremtiden. Det er sådan det føles rigtig for mig og samtidig skal det nævnes, at jeg ejer kun kettlebells med 4 kilos-interval og på dette program, synes jeg springet til en 12 kilo kettlebell er stort. Det må komme, når jeg er stærkere og forhåbentlig får mere overskud på vejrtrækningen ;)

Kosten kører fortsat med lowcarb og carbtiming, sidstnævnte på træningsdagene. Der har sneget sig lidt flere snacks ind, men det lever jeg med. Det er julemåneden og de fleste af dem er i den sundere og sukkerfrie kategori. Weekenden bød da også på besøg i gluten-land (læs. det var virkelig den croissant og pizza værd), men ikke noget, der fik (de sædvanlige) géner for nattesøvnen, dejligt.

Restitutionen består fortsat af brug af BrainWave-app'en og ekstra nattesøvn.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar