tirsdag den 23. december 2014

balder uden buler uge 8 | 51.2014

mandag: fridag

tirsdag: BUB uge 8, dag 1 - medium dag (eftermiddag)

onsdag: fridag

torsdag: fridag - 90 min. yoga (aften)

fredag: BUB uge 8, dag 2 - let dag (eftermiddag)

lørdag: fridag

søndag: BUB uge 8, dag 3 - tung dag (morgen)

Træningen efter 'balder uden buler' (BUB)-programmet er nået enden i denne omgang. De 8 uger er gennemført. Nu står den på 'deload' og 'food load' hen over julen for mit vedkommende. Det tror jeg også kroppen er klar på. I hvert fald var træningen i programmet sidste uge udfordrende - især for kondien. Jeg kører fortsat med lav vægt - 8 kilo kettlebell - og på den tunge dag, søndag, måtte jeg da også dele runden op og holde halv pause mellem hver side. 5x 15 sekunders arbejde med kuglen for hele kroppen udfordrer mig - men jeg er vild med det! Ingen tvivl om, at de berygtede komplekser er kommet for at blive. Det er bestemt heller ikke sidste gang, at jeg kaster mig ud i BUB-programmet, selv om næste runde træningsuger nok bliver efter 'Skyhøj forbrænding'.

Kosten har også denne uge båret præg af manglende forberedelse i køkkenet og forestående jul. Jeg lever stadig forholdsvis lowcarb i det daglige med prioritering af grønt og protein til frokost og aftensmad, men der har da været tilført lidt julegodter (tsk...tsk...) og de berømte nemme løsninger.
Ugens hårde træningen har betydet en sidste omgang decideret carbtiming - carbs i julen skal ikke times, men blot nydes - er det ikke hele fidusen med deload?

Restitutionen består fortsat af bølgerne på BrainWave-app'en og i torsdags havde jeg sidste omgang yoga i denne sæson, men jeg er klar igen i januar, for den vil jeg heller ikke undvære.
Oven på et veloverstået første bekendtskab med BUB forkælede jeg mig selv med en gang massage i går - så nu er jeg klar til Juleferie. Den har jeg set frem til.

Har du fået lyst til at kigge nærmere på Anna Bogdanovas trænings- og kostprogrammer, som jeg er så begejstret for, vil jeg opfordre dig til at klikke forbi hendes hjemmeside og tilmelde dig '21 dages gratis guide til sprød siluet - Nye regler for accelereret fedtforbrænding'.

God træning!


P.S. Et samlende og opsummerende indlæg på BUB må I have til gode - der er lige nogle julegaver, der skal være klar og food load'en kalder ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar