mandag den 2. juni 2014

min træning uge 21.2014

mandag: morgen 4,0 km gåtur.

tirsdag: morgen 4,0 km gåtur.
eftermiddag 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 80 min. ben/ biceps.

onsdag: eftermiddag  5 min. opvarmning på cykel (level 10). 80 min. bryst/ skulder.

torsdag: morgen 4,0 km gåtur.
aften 90 min. yoga.

fredag: hviledag.

lørdag: morgen 4,2 km gåtur.
formiddag 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 90 min. ben.

søndag: morgen 4,2 km gåtur.
formiddag 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 80 min. ryg/ bryst/ triceps.

Hermed endnu et forsinket trænings-indlæg herinde. De seneste uger kommer til at stå i kontrast til de kommende, så derfor vil jeg gerne have hele historikken med herinde.
Uge 21 var endnu en aktiv uge, med gåture i selskab med ham den lækre til at starte dagen på og styrketræning på fire ud af ugens syv dage.
Når jeg kigger på ugen i dag er det måske ikke så mærkeligt, at jeg ikke kunne/ kan styre min appetit under opstarten på Whole30.

God træning!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar