mandag den 24. marts 2014

min træning uge 12.2014

mandag: hviledag

tirsdag: 60 min. ryg/ bagskulder/ mave

onsdag: 5 min. opvarmning på Stairmaster (level 8). 70 min. ben/ triceps

torsdag: 90 min. yoga

fredag: 80 min. bryst/ skulder (forside)/ mave. 10 min. cardio på cykel (level 8-11)

lørdag: hviledag

søndag: 15 min. opvarmning på cykel (level 10). 80 min. ryg/ bagskulder/ mave

Endnu en uges træning er veloverstået. Det blev i denne omgang til en uge, hvor det mere eller mindre lykkedes at komme hele kroppen igennem. Det er ikke altid den kabale går op, når jeg er på kærestens program og vi ikke har samme hviledage.
Alt i alt fire styrketræningspas, så det er ganske fint. Desuden min 'migtid' med yoga torsdag aften. Det bliver jeg mere og mere fan af - pønser lidt på at finde overskud til lidt 'migtid' på måtten herhjemme bare en aften mere i ugen. Hertil vil jeg blot vælge nogle af de helt simple udtrækningsøvelser og lægge vægt på vejrtrækningen. Vi må se, om det lykkedes at sætte det skib i søen en dag...
Jeg nyder også mine hviledage, som typisk ligger på dage, hvor jeg har andre gøremål - her ville jeg gerne blive bedre til at holde 'fri' og nyde en god bog eller andet mindre aktivt.
Nu er en ny uge i gang.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar