torsdag den 20. marts 2014

min træning uge 11.2014

mandag: 90 min. ben/ biceps

tirsdag: 80 min. bryst/ skulder (forside)

onsdag: hviledag

torsdag: 90 min. yoga

fredag: 25 min. triceps

lørdag: 5 min. opvarmning på Stairmaster (level 8). 55 min. ben

søndag: 75 min. bryst/ skulder (forside)

Lige en forsinket update på sidste uges træning. Jeg havde fire 'rigtige' styrketræningspas på programmet. Endte godt nok også i centret fredag, men energi og lyst var der ikke, så efter træning af triceps gav jeg op og lod kæresten træne baglår alene.
Vores nye træningscenter er faktisk okay, men det er ikke et fitnesscenter i den klassiske form. Og på grund af pladsen - eller mangel på samme - kan der godt blive ret crowded, når der er mange mennesker - og det er som om, folk har opdaget at foråret er på vej. Der skulle være udvidelse på vej, så det kommer til at gøre godt, selv om det ikke lige er rundt om hjørnet. Jeg savner også lidt cardio-muligheden, som ofte er optaget i mit center. Desuden ville jeg gerne have nogle kortere træninger - så den der ekstra bil må gerne lige dukke op, så jeg kan køre GVT og få noget mere fritid.
Jeg savner i den grad mine powerwalks, når vejret viser sig fra sin bedste side, som i dag. Jeg har lovet mig selv, at der skal flere gåture ind i programmet - om ikke andet så i weekenden. Frisk luft giver jo god energi til krop og sind. Og det er blevet lidt for meget arbejde, træne, spise, sove-hverdag med al transport i en bil... kender du det?
Nu afsted til torsdagens yoga - god aften til jer derude! 

God træning!

2 kommentarer:

  1. Hvorfor træner du brsyt så mange gange om ugen? Bare af interesse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var lige en svipser - men det blev til to gange, da jeg bare følger kærestens træningsrytme, selv om vi ikke har samme antal hviledage.
      KH
      - frk. sveske

      Slet