mandag den 18. februar 2013

ugens træning #38

mandag: 5 + 15 min. cardio. 45 min. styrketræning af ryg/ biceps i selskab med kæresten.

tirsdag: træningsfri

onsdag: træningsfri

torsdag: 6 + 10 min. cardio. 90 min. styrketræning af ben i selskab med kæresten.

fredag: 5 + 15 min. cardio. 65 min. styrketræning af bryst/ biceps. 10 min. styrke af mave i selskab med kæresten

lørdag: 5 + 10 min. cardio. 50 min. styrketræning af ryg/ triceps i selskab med kæresten.

søndag: 45 min. cardio. 10 min. styrke for maven i kabeltræk

Endnu en uge med fem træningssessioner er gået. Som omtalt i status på uge 2 i min 'sund måned' blev det til fridage et par dage i streg. Det er ikke det mest optimale, men nogle gange er det bare bedst med en fridag, frem for en 'tvungen' halv indsats i fitnesscentret.
Desværre blev søndagens step-time aflyst på grund af sygdom, så jeg måtte ned og lave en gang cardio på egen hånd, for at holde samvittigheden i hævd.
Jeg nyder virkelig de tunge træningssessioner med kæresten, som makker - derfor glæder jeg mig slet heller ikke til at træne på egen hånd igen fra midten af den kommende uge :-( Men den gode stime skal fortsættes.
En ny uge kan bare komme an - jeg vil give den gas med træningen - og de søde sager skal slåes tilbage! Der er gået lidt rigeligt 'forkælelse' og 'hygge' i den, så 'sund måned' må tilbage på kursen.

God træningsuge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar