mandag den 13. juni 2011

mors rabarbertærte!


= eftermiddagsforkælelse. Skønt at lande på sofaen og kunne mærke kroppen er blevet brugt. Da jeg var hos mine forældre med de lånte haveredskaber, tilbød min mor et stykke af hendes fantastiske rabarbertærte - og det kunne jeg ikke sige nej til (hvilket er noget, jeg skal til at lære*). Det er bare godt rabarbersæsonen er så kort ;-)

Jeg har desværre ikke lige nogen opskrift, da min mor sjældent følger en, men vil I gerne have den? kan jeg måske få hende til at skrive en ned.

* Vidste du godt, at man skal sige nej tak 22 gange i træk, inden en vane er ændret. Sniger der sig et ja tak ind, er man tilbage på 0 og vejen til de 22 gange starter forfra (ifølge en undersøgelse, jeg ikke kan huske, hvor var fra, men det er da tankevækkende).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar