onsdag den 29. juni 2011

hjemvendt fra muffin-land


I har måske opdaget, at jeg har været lidt stille herinde henover weekenden - det skyldes at jeg i fredags drog til muffin-, cupcake- og ikke mindst macarons-land (læs: UK/London), over til min dejlige kæreste, som arbejder i UK. Vi har tilbragt 4 dejlige dage i og uden for London, hvor tiden mest er gået med at nyde hinanden og holde varmen ud (læs: 30+ grader).
Sidst jeg var på besøg hos ham i februar stod den på en del cafébesøg med hot chocolate, muffins og andre lækre kager (fyldt med min fjende no. 1, nemlig sukker), hvilket resulterede i +3-4 kilo på vægten, så denne gang havde jeg lovet mig selv max at spise en muffin/ kage, men men men vi spiste ingen kager, da det ikke lige var det, som trak i den varme. Der blev i stedet drukket nogle af disse...
i lemon-varianten, som desværre ikke er helt sukkerfri :-( Smager bare rigtig godt og er en god tørstslukker. Derudover masser af vand og spist god mad ude (læs: steak, indisk og salater) - MUMS siger jeg bare og så skal det lige tilføjes, at det ikke har givet plus på vægten i denne omgang ;-)
Nu er det tilbage til hverdagen med arbejde. Heldigvis har jeg kæresten med hjemme i DK til på mandag, hvor jeg igen bliver græsenke... (derfor kan bloggen måske være lidt stille til mandag).

Go' onsdag derude ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar