søndag den 19. juni 2011

søndag med sved på panden

Jeg kom tidligt op og fik startet dagen med 60 minutters powerwalk, det er bare skønt, når først jeg er kommet afsted. Det er ikke lige så sjovt, når jeg skal forlade dynen.

Hjemme ventede der en lækker omgang morgenmad efterfulgt af 50 minutters cardio i fitnesscentret. Nu går det ikke længere med den slendrian ;-) Jeg har også taget en kold tyrker fra sukkeret fra i går, hvilket faktisk gik overraskende fint, men der skal nok komme cravings, så jeg har garderet mig med flere nye allierede i kampen (dem skal jeg nok lige præsentere med lejlighed).

Her er lige en af dem (som min dejlige kæreste har brag ind i mit liv), som bare træk efter træning (ja, jeg ved godt, man skal slukke tørsten i vand, men men)

1 kcal

Ingen kommentarer:

Send en kommentar