tirsdag den 14. juni 2011

tirsdagen, der bare føltes som en mandag...

Ikke så meget nyt herfra. Det var jo tilbage til hverdagen igen i dag. Det var en hård omgang - min krop var ikke lige klar på at forlade dynen kl. 430 for at komme ud og powerwalke, men kl. 445 var jeg afsted og det blev til 47 min.
Jeg nåede da også på arbejde til kl. 630 (en halv time tidligere end sædvanligt), som jeg havde sat mig for, da jeg nok tænkte, der var meget oven på en forlænget weekend. Formiddagen trak tænder ud pga. træthed - som jeg ellers troede, jeg havde fået udryddet i pinsen, men nu skal min krop lige vænne sig til at skulle i gang så tidligt igen (selv om jeg også står tidligt om, når jeg har fri, så er det trods alt ikke SÅ tidligt).
Efter arbejde gik turen lige til byens to baby-/børnetøjsforretninger i jagten på en barselsgave til min søde veninde, som fødte en lille prins i går. Jeg fandt dog ikke det rigtige, så nu skal jeg lige finde ud af, hvor jagten kan fortsætte. Har I nogle idéer derude? Må gerne være kreativt?

Dejligt, det er onsdag i morgen, så er der kun 2 dage til weekend og 9 dage til jeg skal se min fantastiske kæreste igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar