mandag den 12. januar 2015

min træning uge 2.2015

mandag: gå gå gå @KBH

tirsdag: 15 min. SF uge 2, 1 3/4 runde á 6 reps. (morgen) + gå gå gå @KBH

onsdag: 30 min. gåtur (eftermiddag)

torsdag: 5 min. opvarmningsflow 1 (BUB).
15 min. SF uge 3 dag 1. Walk-outs (BW) 9 runder á 4 reps. m/ 60 sek. pause (eftermiddag)

fredag: 5 min. opvarmning med øvelserne fra SF uge 1, 1 runde.
15 min. SF uge 3 dag 2. Goodmornings (12 kg) 11 runder á 5 reps. m/ 60 sek. pause (eftermiddag)

lørdag: 30 min. gåtur i stormen Egon (eftermiddag)

søndag: 5 min. opvarmning m/ diverse øvelser fra SF og BUB.
15 min. SF uge 3 dag 3. Push Press (8 kg) 4 runder á 2 reps. + 6 runder á 3 reps. m/ 60 sek. pause (morgen)

En hård uge med opstart på job efter ferien er gået. But guess what?!

Træningen har været kærkommen. Det har været dejligt at få aktivitet ind i rutinen igen sammen med arbejde, hverdagsgøremål og kosten (host host...). Der er kommet kettlebell ind i træningen igen. Det føles godt og jeg glæder mig allerede til resten af programmet i skyhøj forbrænding. Jeg overvejer lidt at kombinere træningsdagene med Swings 'by the minute' - evt. som afslutning på hvert træningspas. Da min kondi godt kunne bruge et løft.
Har du gode erfaringer her - kom gerne med input i kommentar feltet nedenfor.

Kosten har svinget noget i den uge, der er gået. Jeg forsøger virkelig at være kreativ med proteinerne - men jeg er bare ikke til indmad, fisk og anderledes udskæringer, desværre. Lige nu forsøger jeg at gøre kylling og oksekød interessant for mine smagsløg. Desuden suppleres med æg, proteinshakes og skyr. Graviditeten er i 2. trimester og det lille mirakel i maven har brug for proteiner til at vokse sig stor og stræk - så det samme har jeg, så den ikke 'spiser' mine muskler ;) Desuden bøvler jeg lidt med væske/ uro/ kløe i benene, som en klog dame også mener, understreger vigtigheden af proteiner i min kost.
Tilbage til hverdagen har heldigvis løftet mit indtag af grøntsager. Jeg er blevet hooked på at får mere grønt og en af hverdagens rutiner er jo netop at få lavet lækre salater.

Restitutionen består af min søvn, ekstra søvn og hjernebølgerne på BrainWave-app'en. Jeg har haft en god søvn-uge efter opstart på arbejde igen i onsdags, dejligt.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar