tirsdag den 28. januar 2014

min træning uge 4.2014

mandag: 80 min. bryst/ skulder - forside/ mave

tirsdag: hviledag

onsdag: 90 min. ryg/ bagskulder/ mave

torsdag: 90 min. yoga

fredag: 5 min. opvarmning på Stairmaster (level 7). 75 min. ben/ biceps. 10 min. cardio på Stairmaster (level 8/9)

lørdag: 90 min. bryst/ skulder/ mave

søndag: hviledag

Endnu en uges træning kan opdateres. Ugen bød på fire styrke-pas i selskab med ham den lækre. Der blev ikke tid og energi til ret meget cardio i ugen, der gik, men det tager jeg lidt efter humør.
Desuden var det ugen, hvor yoga startede op, så der igen er afslapning, udstræk og rolige vejrtrækninger skemalagt. Det er dejligt, men denne opstart gav mig dog lige en overbelastning i den dårlige/ stressprægede skulder, som derefter drillede mig et par dage. Jeg må blive bedre til at lytte til kroppen, så den følger med i øvelserne, som er noget hårdere end den begynder-yoga, jeg gik til i efteråret. Desuden savnede jeg noget opvarmning før de 'store' stræk, men altså nu er jeg i gang igen og elsker letheden i kroppen efter sådan halvanden time.
Nu er en ny uge i gang... and workout is on!

God træning! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar