mandag den 13. januar 2014

min træning uge 2.2014

mandag: hviledag

tirsdag: hviledag

onsdag: 5 min. opvarmning på Stairmaster. 80 min. ben

torsdag: 60 min. ryg/ triceps

fredag: hviledag

lørdag: 40 min. bryst/ skulder/ biceps/ mave (superset). 20 min. cardio på Stairmaster (level 7 - 85 etager)

søndag: 65 min ryg/ bagskulder/ mave

Uge 2.2014 over and out. I den forgangne uge var det mere held end forstand, at jeg kom op på de fire træningspas. Ugen lagde nemlig ud med et par hviledage, da hverdagen vendte tilbage og slog hårdt. Derfor praktiserede jeg 'migtid' og dømte afslapning tirsdag eftermiddag, hvor kæresten måtte give den gas i træningscentret alene (læs: det kræver tilvænning).
Lørdag morgen stod den på træning på tom mave kl. 7.15, da kæresten stak af med bilen op ad formiddagen. Det var faktisk ret fedt at komme ind og køre noget superset og cardio med god intensitet fra morgenstunden. Det er ikke sidste gang, jeg tager sådan en gang træning. Faktisk pønser jeg på at invitere lidt cardio ind i programmet - vil bare gerne have lokket ham den lækre til at gøre mig selskab... (læs: så det har vist lidt lange udsigter).
Alt i alt en skøn træningsuge - så nu kan en ny uge bare komme an!

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar