mandag den 28. oktober 2013

ugens træning #67 (43)

mandag: eftermiddag 90 min. yoga

tirsdag: morgen 5 km powerwalk.
eftermiddag 3 min. opvarmning. 50 min. styrketræning af ryg/ bryst/ triceps/ biceps

onsdag: hviledag

torsdag: hviledag

fredag: morgen 5 km powerwalk + 8 min. mave-program (app.)
eftermiddag 3 min. opvarmning. 45 min. styrketræning af bryst/ ryg/ triceps/ biceps

lørdag: formiddag 6 min. opvarmning. 70 min. styrketræning af ben/ skulder

søndag: formiddag 60 min. step

En lidt mindre pakket træningsuge er gået. Det blev til en ufrivillig ekstra hviledag onsdag, da jeg ikke havde kørelejlighed. På den anden side, var det måske meget godt, at kroppen fik en smule ekstra ro, da min hals gjorde ondt. Heldigvis var det ikke rigtig noget, der blev til noget efter 1½-2 dage med til ekstra tilskud (echinea, D- og C-vitamin) var jeg på toppen igen.
Afslutningen på træningsugen blev derfor langt mere effektiv. Desværre blev det ikke til sessioner med brormand, men jeg havde en god bentræning lørdag, som stadig giver DOMS her på anden dagen (læs: I looove it!).
Det lykkedes også at få to gange morgen-powerwalk på programmet, da efterårsvejret igen har vist sig fra sin milde side (læs: det kan man ikke lige sige om i dag). Nu må vi se, om denne uge også kan give vejr og overskud til at starte dagen i den friske luft.
Jeg håber og satser i hvert fald på en uge med lidt mere træning og struktur denne uge, selv om mandagen startede med en aflyst yogatime.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar