søndag den 6. oktober 2013

maddagbog vol. XLII: reload...

morgenmad (kl. 7.45):
1/2 port. kokosgrød med cacao og toppet med et styk fat bomb 

frokost (kl. 13.00):
LCHF lasagne, 2 stk. Babybel-oste, grønt og 1/4 kold æggemælk med kakao

eftermiddag (kl. 15.xx):
fat bombs og lidt macadamianødder (fra fotoshoot)

aftensmad (kl. 18.30):
kylling med skind, mayo, tzatziki, sukkerfri agurkesalat, bagte peberfrugter 
og salat med sennepsdressing hos mine forældre

aftensnack (kl. 21.xx):
fløde pisket med peanutbutter og vanille - let frosset + fat bombs 
(der røg lidt flødeskum og nøddeknas på toppet efter billedet var taget)

Jeg gik sulten ind i weekenden oven på tre dage med stort kalorieunderskud, så der er blevet spist godt. Dette var min menu i går - jeg klarer den vist lige ;-) - med masser af LCHF lækkerier.
Der skal helt sikkert masser af kokosgrød på morgenmenuen fremover (læs: som om der ikke allerede har været det) - den giver bare en så lækker og mættende start på dagen.
Frokosten stod på rester - elsker rester. Og jeg fik for første gang smagt den kolde version af æggemælken. Den fungerer rigtig godt kold. Den skiller lidt på køl, men skal blot rystes sammen, så er den skøn og helt uden klumper (læs: som jeg ellers kunne frygte på grund af kokosolien).
Eftermiddagssnack er min hyggestund i weekenden, hvor meget tid går med træning og praktiske gøremål (læs: som tager alt for meget tid fra det sjove for tiden), og her stod den på de lækre fede 'fat bombs'.
Aftensmaden med ovnstegt kylling på menuen blev serveret hos mine forældre, skønt. 
Jeg fik også lavet mig en lille fed dessert, da de andre spiste traditionel æblecrumble med hvedemel og slik. Det blev til letfrossent peanut-flødeskum med vanille. Det kan bestemt anbefales. Desuden havde jeg jo lidt LCHF slik med aka fat bombs, så jeg led ingen nød.

Fed weekend over and almost out - nu 'forsøg' på opladning til en ny uge på sofaen.

God aften derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar