fredag den 5. april 2013

maddagbog vol. X: tilbage til hverdagen...?

morgenmad (kl. 6.20):
kanelomelet med sukkerfri hindbærsyltetøj & peanutbutter

formiddagssnack (kl. 11.00):
BetterBar

frokost (kl. 13.00):
BBQ-kyllingespyd med mayo og squash/ rød peberfrugt/ cherrytomat
stegt i kokosolie og chili

aftensmad (kl. 17.45):

Det er blevet hverdag igen oven på en lille uges påskefri. Det betyder tilbage til madpakker og tidlig morgenmad. Den med den tidlige morgenmad har været lidt svær, min krop har allerede vænnet sig til kortere tid mellem måltiderne. I går spiste jeg, som I ser på billederne (læs: plus ca. 40 g mørk chokolade 85 %), men BetterBaren var egentlig taget med på job for at spise før træning, som et skud energi - sådan gik det imidlertid ikke. Jeg blev for sulten og havde knurrende mave op ad formiddagen og da de n lå i tasken kunne jeg ikke holde fingrene fra den. Jeg følte mig ellers godt mæt efter kanelomeletten til morgenmad, men jeg skal vist lige tilbage til hverdagens måltidsmønster igen. Det samme gælder for chokoladeindtaget - jeg er afhængig af det... Eller påskens efterveer har i hvert fald ikke sluppet mig, men jeg spiste ikke en hel plade - PYT (læs: havde jeg ret sikkert gjort, hvis jeg havde haft en hel). Nu er det blevet weekend og jeg tror, der skal handles ind til de grønne smoothies og tankes op på det grønne.

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar