søndag den 23. september 2012

ugens træning #17

mandag: træningsfri

tirsdag: 12 min. cardio. 30 min. Circuit. 60 min. Step øvet

onsdag: træningsfri

torsdag: 25 min. cardio. 30 min. Circuit

fredag: 20 + 20 min. cardio. 15 min. styrketræning af bryst/ triceps

lørdag: 45 min. cardio. 30 min. Circuit

søndag: 25 + 20 min. cardio. 25 min. styrketræning af ben. 10 min. mave på gulv

I denne uge er der blevet kørt Circuit hver anden dag, det er godt til at få pulsen op og få alle muskelgrupper rørt. MEN det foregår i maskiner og jeg er altså mere til de løse vægte, som fanger flere supplerende muskelgrupper. Jeg skal derfor lige finde ud af, hvordan min træningsrytme skal være, da jeg også gerne vil styrketræne med de løse vægte.
Ugens glædelige overraskelse var, at Step ikke blev aflyst. Vi var dog kun seks deltagere, så det ligger stadig lige på grænsen. Det er bare en time, jeg ser frem til, så der krydses fingre for, at timen også gennemføres i den kommende uge.
Alt i alt er det blevet til træning på 5 ud af ugens 7 dage, dejligt.
Nu kan resten af ugen/ søndagen nydes i en dejlig ren lejlighed og med det nyeste nummer af magasinet MAD!

God træningsuge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar