mandag den 10. september 2012

ugens træning #15

Endnu en ferieuge er gået og der har været god plads til træning, selv om vi kun har besøgt vores eget center to gange.

mandag: 45 min. cardio. 5 min. mave på bænk (@Avala Resorts & Villas i Montenegro)

tirsdag: træningsfri

onsdag: 8 + 20 min. cardio. 30 min. styrketræning af ryg

torsdag: 10 + 15 min. cardio. 30 min. styrketræning af bryst (@DGI-huset i Herning)

fredag: 10 + 15 min. cardio. 30 min. styrketræning af ben (@DGI-huset i Herning)

lørdag: 10 + 20 min. cardio. 30 min. styrketræning af bryst. 10 min. mave på gulv

søndag: træningsfri

Det er blevet til træning på 5 ud af ugens 7 dage, så det er dejligt. Cardio-delen fylder mindre, når den står på styrketræning i selskab med kæresten ;-) Det er der jo råd for og jeg håber, der er større opbakning til holdene i fitnesscentret her fremover, nu hvor efterårssæsonen er skudt i gang. I denne uge vender jeg i hvert fald tilbage til hverdagen og har planer op at afprøve nogle af de nye hold i centret. Holdplanen er nemlig udvidet med flere tider, så det dejligt og gør det nemmere at få passet ind i min rytme.

God træningsuge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar